  • Data: 2013-01-31 12:34:35
    Temat: Re: Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ked863$d5k$1@node2.news.atman.pl...

    > Heh, Ukrainiec.
    > A co?

    Tak tylko ciekaw byłem, czy się trafnie domyśliłem.
    Pozostaje tylko stworzenie własnego nałogu, który będzie uciążliwy dla
    niego, albo kupno gaśnicy i gaszenie mu peta. Ja bym sięz kolesiem nie
    pierdzieluł i każdego peta jaki zapali w mieszkaniu poza swoim zamkniętym
    pokojem bym zabierał i gasił. Obciążaj go kosztami prania, bo ciuchy w
    takiej atmosferze po godzinie się nadają do prania.