  • Data: 2004-04-15 08:41:07
    Temat: Re: PROGI ZWALNIAJACE !!!
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:cbnq7013gbno8ku70nnhqapmdu93l0obk7@4ax.com...

    > Piszesz zmienilo sie na uliczkach u ciebie. Czy ktos tam zginal
    > wczesniej?

    nie, a musial?
    za to zostalo potracone dziecko

    > Widzisz, jesli bylaby u nas sluzba medyczna z prawdziwego
    > zdarzenia, to i tak tracilibysmy 37 zyc w miejsce 1 uratowanego
    > przez strefe zwolnionego ruchu przez progi.

    pozostaje jeszcze kilka kwestii, a mianowicie, czestotliwosc i
    umiejscowienie tych progow, jesli o mnie chodzi umieszczanie ich na
    osiedlach (nie na zwyklych drogach) nie opoznia przyjazdu karetki bo i tak
    tam jedzie powoli a w naszych polskich warunkach eliminuje debili ktorzy tam
    sobie lubia poszalec

    jesli w polsce dojdziemy do takiego stanu jaki jest w stanach, jesli chodzi
    o sluzby ratunkowe i policyjne to i progi przestana byc potrzebne