    From: "s...@g...pl" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PRACA W POLICJI DOBRA CZY ZLA
    Date: 30 Mar 2004 15:44:25 +0200

    Nie najezdzajcie na mnie za nadto,skad moge wiedziec jak sie pracuje
    w policji,tak naprawde jak sie pracuje.Nie pracowalem nigdy a
    wydaje mi sie ze jezeli chodzi o prace Policji to sprawa jest calkiem inna niz
    w podejmowaniu decyzji odnosnie innej pracy.Ogranicza sobie czlowiek wg mnie
    pole manewru a poza tym nie wiem czy gdyby mi sie nie podobalo,bo przeciez
    zawsze jest taka mozliwosc to czy moje doswiadczenie nabyte w pracy w policji
    mogloby byc przydatne gdybym np chcial pracowac w jakiejs prywatnej firmie.A
    czego sie lapie pracy w Policji,skoro jest taka mozliwosc to to robie,gdybym
    mial inna mozliwosc to robilbym co innego ale na razie nie mam,mam za to
    watpliwosci.Koncze prawo i co z tego i tak prawde mowiac nie mam zadnego
    doswiadczenia zawodowego dlatego kieruje moje pytanie do kogos kto juz kilka
    lat gdzies pracowal i ma juz inne spojrzenie na rynek pracy. Nie marzyla mi sie
    po studiach praca w Policji ale cos lepszego jednak biorac obecna sytuacje moze
    tam tez mozna do czegos dojsc i za kilka lat nie bedzie sie zalowalo ze poszlo
    sie w ta strone.Test sprawnosciowy jest,4 podciagniecia z pionu na troje.Wcale
    nie takie proste.Waham sie bo do Policji nie idzie sie tak sobie i nie odchodzi
    sie z niej tak po prostu tu dlatego prosze o rade i pomoc,z tym wiaze sie moj
    problem.60 % z wyzszego roku po studiach z mojego wydzialu wrocilo do domow i
    uczy sie na aplikacje pracujac na stazu za 600 zl nielicznym udalo sie zalapac
    gdzies do dobrej pracy ale mieli niesamowite plecy wiec z tym prawem wcale tez
    nie jest az tak dobrze.ale moze za pare lat bedzie calkiem ineczej w sumie to
    chyba dopiero poczatek.Ale tego tez nie wiem bo dopiero koncze studia i nie
    pracowalem nigdzie kilka lat nie rozgladalem sie na rynku pracy kilka lat za
    praca.Coz dzieki za pomoc.