  • Data: 2002-11-26 22:08:24
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Sadowski <p...@f...pl> wrote:
    > Szanowni Państwo.
    > W dniu wczorajszym wysłaliśmy bardzo kulturalne, nie nachalne (@ do
    > wglądu na życzenie) informacje do kilkudziesięciu firm które
    Zdaje sie ze jestem jedna z takich firm, ktore otrzymaly niedawno
    "kulturalny, nienachalny" SPAM z bredzeniem ze ma on na celu sprawdzenie
    adresu:-), i ze adres mojej firmy zostal wziety z "ogolnodostepnego
    katalogu".

    Bardzo cieszy mnie reakcja POLSPAMu, poniewaz dosc juz mam podobnego
    "kulturalnego, nienachalnego" SPAMu przychodzacego po kilkanascie sztuk
    dziennie.
    A swoja droga powinno sie karac sadownie firmy, ktore zajmuja sie handlem
    adresami, zbierajac je z sieci i twierdzac ze wziely je sobie bo sa
    "ogolnodostepne". I tu sie po raz pierwszy i ostatni zgodze z autorem watku:
    polskie prawo jest ciagle mocno niedoskonale jesli chodzi o Internet.

    --
    wszelkie wyrazy
    M.Z.