  • Data: 2009-01-27 23:48:16
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 22:14:07 +0100, Wojtaszek napisał(a):

    > jakie k..wa daleko ? co mial wejsc na dach i z luneta w reku rozejrzec
    > sie na wszystkie strony swiata czy tez zadzwonic do prezydenta miasta z
    > pytaniem czy nie bedzie tedy przebiegala trasa wyscigu pokoju?

    I czego taki nerwowy? Miał zachować szczególną ostrożność. Tak nakazują
    przepisy. Nie mówią nic o lunetach i telefonach do prezydenta miasta.
    Możliwe, że właśnie o to poszło. Ojciec jako świadek zeznał, że jechał
    wolno i nie widział żadnego rowerzysty... tzn. widział dopiero jak mu
    wjeżdał w samochód. A to może oznaczać jedno z dwojga - brak zachowania
    szczególnej ostrożności w miejscu, gdzie wymagają tego przepisy lub
    konieczność skierowania na dodatkowe badania okulistyczne (ew.
    zweryfikowanie, czy prawo jazdy nie zostało błędnie przyznane
    bezterminowo). Nie staram się dogryźć tylko zrozumieć czym mogła się
    kierować policja.

    I sugeruję unikania wersji "skręciłem w prawo i już mnie więcej nie
    interesowało co się dzieje na drodze". Wliczam w to również "rozwerzysta
    pojawił się z nikąd", "zupełnie go nie widziałem", czy "jechał tak szybko,
    że nie zauważyłem". Coś takiego zostanie najpewniej potraktowane jako
    "nawet nie sprawdziłem".

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik