  • Data: 2009-01-27 19:58:14
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:497f6096$1@news.home.net.pl Wojtaszek <@> pisze:

    > skrzyzowanie w miescie typu: |-
    > przejscie dla pieszych przez droge podporzadkowana
    > droga glowna szeroka, podporzadkowana bardzo waska
    > brak sciezki rowerowej i przejazdu dla rowerow
    > brak swiatel na skrzyzowaniu
    > ojciec zwalnia, nikogo nie ma, skreca w prawo, jest na pasach
    > nagle wyskakuje rowerzysta i wpada mu z boku na maske
    O to mi chodziło.
    Nieprzypadkowo pytałem o takie szczegóły - znam niemal identyczną sytuację
    zaszłą w moim otoczeniu.
    Była ewidentna i bezdyskusyjna wina rowerzysty. I ogromne (do dziś)
    trudności z uzyskaniem zadośćuczynienia za uszkodzone auto.
    Dodam, że jazda rowerem po chodniku dozwolona jest tylko w pewnych
    określonych przypadkach. Z kolei nawet jeśli on miał prawo jechać chodnikiem
    i nawet jeśli byłby widoczny, to kierowca naturalnie może spodziewać się, że
    przed przejściem dla pieszych miłośnik pedałów zatrzyma się aby zgodnie z
    przepisami zsiąść z roweru, rozejrzeć się i przejść jak każdy pieszy.
    Pedaliści to zmora na drogach - bez potrzeby zdobycia jakichkolwiek
    uprawnień, bez ubezpieczenia OC, bez jakichkolwiek znaków identyfikacyjnych,
    bez konieczności kontrolowania stanu technicznego, eh...
    Ad rem - o co podejrzany jest twój ojciec? (A jeśli sprawa jest już w
    sądzie, to o co jest oskarżony?)

    --
    Jotte