eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKP - odszkodowanieRe: PKP - odszkodowanie
  • Data: 2006-07-17 13:44:41
    Temat: Re: PKP - odszkodowanie
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomek napsal(a):
    > podróż trwała zdrowo ponad 3h więcej niż powinna. Czy w takiej sytuacji PKP
    > nie powinno zapłacić podróżnym odszkodowania albo chociaż zwrócić kasy za
    > bilety? Jeśli tak to na jakiej podstawie prawnej?

    W styczniu mialem problem z pociagiem InterCity (po drodze spalil sie
    jeden wagon, kolejny byl nieogrzewany i na podlodze lezal snieg) i
    zazadalem zwrotu za obowiazkowa rezerwacje. Chwile trwalo, musialem
    przeslac bilet poczta, ale ok. 11 zl. otrzymalem na konto. Spoznienie
    wynosilo tylko godzine, wiec niczego wiecej nie zadalem.

    Reklamacje zglaszalem na wrz.reklamacje(at)pr.pkp.pl

    Ludek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1