  • Data: 2006-07-18 08:37:16
    Temat: Re: PKP - odszkodowanie
    Od: "Tomek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:e9g5dl$91v$1@opal.futuro.pl...
    > mimo iz troche podzielam twoj poglad na ta sprawe, nie przyszlo ci do
    > glowy, ze te wagony nad ktorymi tak ubolewasz mogly byc zaraz potrzebne do
    > innego skladu, i ze ich uzycie w tym przypadku bylo czystym przypadkiem bo
    > akurat byl gotowy sklad na bocznicy?
    Wszystko fajnie ale autobus szynowy ma małą pojemność jeśli chodzi o liczbę
    przewożonych osób. Żeby go zastąpić wystarczą ze 2 wagony. Pociąg z którego
    je odczepiono to było intercity które miało nieco więcej niż 2 wagony. A
    pociąg którym ja jechałem miał początkowo 4 wagony. A po przesiadce miał
    chyba 8. I przypadkiem nikt nie wpadł na pomysł że ludzie jadący w trasę
    ponad 500km mogą być zmęczeni podróżą...

    PS do przetaczania składu użyto lokomotywy z pociągu którym jechałem. Tak
    więc nie do końca "skład był przypadkiem gotowy na bocznicy".

    Pozdrawiam
    Tomek