  • Data: 2004-03-19 20:31:58
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c3fcvd$s88$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Odmowa złozenia podpisu na protokole automatycznie skutkuje nie
    otrzymaniem
    > wezwania, na którym są wszelkie pouczenia co dalej....

    a czy ktos tu mowil o odmowie, bo jakos nie doczytalem sie

    > Skad wiesz ze zgodnie z prawda?

    takie zalozenie, albo odpowiadasz, na to co stoi napisane, albo tworzysz
    wlasna historie

    > Bo mi, jako kontrolerowi, brzmi to jak zupełne science fiction. Mozesz mi
    > wyjasnic jaki interes mieliby kontrolerzy w niewręczaniu gapowiczowi
    > wezwania?

    czy za kazdego kontrolera dasz sie pocwiartowac? i za to ze swoje obowiazki
    wykonuje zgodnie z regulaminem, jesli nie to akceptuj co jest napisane a nie
    wypisuj taki tekstow

    > Ojjj boleśnie byś się zdziwił...brak podpisu absolutnie niczego nie
    zmienia.
    > W przeciwnym razie kazdy moglby bezkarnie okradac kolej...

    jestem bardzo ciekaw jak udowodnisz bez mojego podpisu ze to ja jechalem a
    nie ktos kto sie podemnie podszy, obawiam sie ze w sadzie moglbys przegrac