eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW".Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Data: 2014-04-08 14:53:59
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Zła taktyka. Naprawdę zła. Oni są uodpornieni na inwektywy, rozmowy
    > telefoniczne kosztują ich grosze, ale to co ich naprawdę bije po kieszeni
    > to czas. Jeżeli przetrzymasz kogoś na słuchawce godzinę, dwie (mój rekord
    > to dwie godziny właśnie), to dla nich to jest wymierny koszt. Jeżeli go
    > zrzucisz to tylko mu robisz przysługę.Nie tracąc na Ciebie czasu jeszcze w
    > tej samej sekundzie atakuje następnego nieszczęśnika.

    Możliwe, ale tutaj rozmowa była tak drętwa, że nie chciało mi się dalej jej
    ciągnąć.
    Zazwyczaj grzecznie i stanowczo dziękuje za ofertę i się żegnam z rozmówcą.
    W tym wypadku zostałem wyprowadzony z równowagi głupimi pytaniami.
    Dobrze wiem czym pachnie pytanie o użytkownika telefonu - to nie pierwszy
    taki telefon w moim życiu.
    Pytania to utwierdzają mnie w przekonaniu, że nie mają mojego telefonu w
    bazie,
    a wybierają na chybił trafił.

    > Trzeba prosić o poczekanie, dopytywać, choćby i bzdurnie...

    Bez sensu - blokujesz własną linię, a dodatkowo, jak taka "pała" nawiązała
    połączenie,
    to może je rozłączyć po słuchaniu przez dłuższy czas ciszy.
    Współczuję szeregowym pracownikom takich firm, ale żerowanie na innych nie
    mieści się w moim światopoglądzie.
    Pozdrawiam.
    WOJO

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1