  • Data: 2014-04-08 20:36:30
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > I na tym możemy poprzestać. Za procedurami stoją LUDZIE, którzy
    > je piszą.

    Ale za instytucją stoi konkretny interes prawny i obowiązki,
    a ściślej - możliwość utraty konkretnych pieniędzy wskutek
    niedopatrzeń i roszczeń z tym związanych. Więc pewnie prawnicy
    wymyślający procedury są nardmiernie ostrożni.

    A "prawo" traktowania nas jak debili wymuszamy sami. Niekoniecznie
    w Polsce, ale tutaj też (np. pozwy o "poparzenie się" gorącą kawą
    z McDonalds przez brak informacji "uwaga gorące").

    > Nie zrozumiesz. Już nawet nie będę cie pytał jakie
    > przepisy stoją za procedurami opisującymi komunikację banku ze
    > światem zewnętrznym, wymuszającą na durniach wstawianie
    > kilkunastu linijek w PL i EN o tym, że jeśli nie jestem
    > adresatem, to żebym nie czytał.

    A to akurat jest prawo powielaczowe. :)

    > Jesteś w mylnym błędzie. Jeśli ktoś do mnie dzwoni i ma do mnie
    > interes to wie czy się do mnie dodzwonił. No chyba, że numer
    > wybiera po pijaku. Jeśli dzwoni i pyta "przepraszam gdzie ja się
    > dodzwoniłem" - to sorry. Procedurę wymyślił debil.

    Ej, ale jesteś w stanie zrozumieć, że nie jesteś jedyną osobą w Polsce
    do której się dzwoni, a procedury jednak nie są indywidualizowane? ;D
    Serio nigdy nie miałeś tak, że dzwonisz na numer i np. łączy Cię
    sekretarka (niekoniecznie żeńska)?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl