eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW".Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!feeder1.cambriu
    musenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    1.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 7 Apr 2014 09:40:16 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1404070935220.3232@quad>
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl> <lhln59$lpa$1@node2.news.atman.pl>
    <lhlnev$iqt$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@p...org>
    <1...@4...net>
    <s...@p...org>
    <p...@4...net>
    <s...@p...org>
    <ekuevv1x1si8$.33a658li0m3t.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1396856672 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2161 83.15.167.123:63561
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736786
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 6 Apr 2014, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2014-04-06, poreba <d...@p...pl> wrote:
    >
    >> Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł
    >> słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też zrobił to jakiś automat.
    >
    > Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się dodzwonić?

    A jak ta osoba ma zweryfikować, czy nie dzwoni oszust?
    Przecież to jest oczywiste, że nawiązujący połączenie musi
    dokonać wiarygodnej identyfikacji *SIEBIE*.
    Kto, skąd i po co.

    >> W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej.
    >
    > Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło.

    Z winy dzwoniącego.
    Oczywiscie.

    >> Jak rozumiesz moje stanowisko.
    >
    > Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy
    > rozmawiam z XYZ", to jeszcze nie jest autoryzacja, no ludzie.

    Nie, poszło o to, że dzwoniący nie podaje osobie odbierającej
    absolutnego minimum pozwalającego określić celowość rozmowy.
    Żeby nie było, ze dwa tygodnie temu w identycznym przypadku
    spławiałem obsługę innego banku, City konkretnie.
    Gość dzwonił, przedstawiał się, podał bank, swoje imię i nazwisko
    potwierdziłem, ale na "weryfikację" odmawiał podania celu
    w którym dzwoni. No to sorry.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1