eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW".Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Data: 2014-04-07 09:40:16
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 6 Apr 2014, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2014-04-06, poreba <d...@p...pl> wrote:
    >
    >> Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł
    >> słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też zrobił to jakiś automat.
    >
    > Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się dodzwonić?

    A jak ta osoba ma zweryfikować, czy nie dzwoni oszust?
    Przecież to jest oczywiste, że nawiązujący połączenie musi
    dokonać wiarygodnej identyfikacji *SIEBIE*.
    Kto, skąd i po co.

    >> W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej.
    >
    > Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło.

    Z winy dzwoniącego.
    Oczywiscie.

    >> Jak rozumiesz moje stanowisko.
    >
    > Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy
    > rozmawiam z XYZ", to jeszcze nie jest autoryzacja, no ludzie.

    Nie, poszło o to, że dzwoniący nie podaje osobie odbierającej
    absolutnego minimum pozwalającego określić celowość rozmowy.
    Żeby nie było, ze dwa tygodnie temu w identycznym przypadku
    spławiałem obsługę innego banku, City konkretnie.
    Gość dzwonił, przedstawiał się, podał bank, swoje imię i nazwisko
    potwierdziłem, ale na "weryfikację" odmawiał podania celu
    w którym dzwoni. No to sorry.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1