  • Data: 2004-09-13 23:02:07
    Temat: Re: PKD a usługi prawne
    Od: "Robert.Detzner" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie chce cie wprowadzać w blad, ale niestety bede cie musial zmartwic.
    Istnieje orzeczenie sadowe, ktore zabrania osoba z poza :kasty: wykonywania
    tego typu dzialalnosci. Musisz jednak sam poszperac, bo nie jestem w stanie
    ci podac zadnych namiarow. Jestem szczery- nie pamietam czy owe orzeczenie
    dotyczylo li tylko studentow prawa, czy rowniez wyksztalconych prawnikow,
    ale wydaje mi sie ze to drugie tez.
    Użytkownik "Marcin Borowicz" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:0bd2.00000397.41461f45@newsgate.onet.pl...