  • Data: 2010-06-19 17:28:44
    Temat: Re: PIT dla zakładu?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:nxqt0c6fmhb5.16tkxvxcozke4.dlg@40tude.net poreba
    <d...@p...pl> pisze:

    > Jednak czy zakład może uzależniać realizację
    > (nieobowiązkowego, oczywiste) świadczenia z ZFŚS
    > od dostarczenia danych, które do ustalenia
    > wysokości świadczenia są absolutne niepotrzebne?
    Wg regulamoinu danego ZFŚS mogą być potrzebne dane nt dochodu na osobę w
    rodzinie.

    > Na PIT są dane nie tylko o wysokości dochodów,
    > jest także ich struktura (ile z DG, ile z pracy,
    > ile z PA), ulgi odliczenia itp. To nie jest
    > potrzebne.
    PITa żądać nie mogą, bo to tajemnica skarbowa. Ale zaświadczenia o
    dochodzie chyba mogą.
    Tylko czy US ma obowiązek takie cóś wystawiać?
    Tak w ogóle to tego rodzaju kwestii może pojawić się sporo.

    > PS. FUT warninga mógłbyś zapodać
    O, sorry, nie zauważyłem, ale to nie mój FUT - to wątkoczyńca się nie
    popisał.

    --
    Jotte