  • Data: 2006-01-09 13:17:46
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dpogmd$9n7$1@inews.gazeta.pl...

    > tak tak, kazdy jest winny niektorzy tylko zle przesluchani, zwlaszcza
    jezlei
    > sa osobami publicznymi a tym bardziej jezlei sa z sld.
    >
    > ok eot. mam nadzieje ze pis w ten sposob nie rozumuje, bo ja nie wiem co
    by
    > zrobil takim ludziom czlowiek
    > pozbawiony legalnie zarobionego mjatku jak to napisales.. w imie
    > 'sprawieldiwosci' . Nie wiem czy jakikolwiek ochroniarz by im pomogl.

    Lepiej nie być w takiej sytuacji, bo sprawiedliwosć ma różne oblicza i nie
    zawsze znaczy sprawiedliwość. Prawo też często nie jest prawem. Pozwala
    wypuszczać złodziei i bandziorów, a innych wsadzać za byle co. Temida jest
    ślepa. Nie widzi co waży, ale mieczem na koniec sieknie. A co zrobiłby jeden
    człowiek ? Zanim by coś uzyskał to straciłby zęby i włosy, albo załamany
    skończył gdzieś na drzewie. Pieniądze szczęścia nie dają, podobno. Bywa, że
    sprawiają kłopoty. Niedawno słyszałem, że ktoś kto wygrał (nie wiem czy nie
    w totka) szuka dla siebie nowego miejsca do zamieszkania, bo przeciekły dane
    personalne. :-(

    neelix