  • Data: 2006-01-07 13:45:45
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw trzeba ocenić uczciwość urzędnika, który na to pozwolił. Z tą
    > uczciwością przy robieniu majątku bym tak nie przesadzał. Duży kaliber
    > często budzi podejrzenia. Zawsze może okazać się, że tego typu interesy to
    > normalne złodziejstwo. Wszystko jest kwestią czasu i podejścia.

    tak tak, kazdy jest winny niektorzy tylko zle przesluchani, zwlaszcza jezlei
    sa osobami publicznymi a tym bardziej jezlei sa z sld.

    ok eot. mam nadzieje ze pis w ten sposob nie rozumuje, bo ja nie wiem co by
    zrobil takim ludziom czlowiek
    pozbawiony legalnie zarobionego mjatku jak to napisales.. w imie
    'sprawieldiwosci' . Nie wiem czy jakikolwiek ochroniarz by im pomogl.

    P.