  • Data: 2006-01-09 13:31:21
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dpeiof$83o$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego? Gdzieś w dekalogu to umieścili czy kie licho ?

    Bo państwo to aparat ucisku i wyzysku.

    > A ten biedny nie dostrzega, że to fiskalizm jest tego powodem, a nie
    > wydumani złodzieje majątku narodowego?

    Czy jest kraj, gdzie nie ma podatków ? Przyczyną biedy nie są podatki.
    Podatki tylko ją poszerzają.

    > No i teraz mnie zastrzeliłeś! Toż czysta komuna!

    A Ty myślałeś, że komuna zniknęła w Polsce w mgnieniu oka w czerwcu 89r ?
    Przecież to zwykła naiwność. Z jednej komuny weszliśmy w drugą. UE to
    komuna. Zapewniam, że jak żyje się w społeczności to interes społeczny jest
    ważny, bez względu na ustrój. Wszędzie oprócz garstki bogatych jest masa
    średniaków i jeszcze wiecej biednych.

    > Ale, ale - przecież nie istnieje coś takiego jak interes społeczny...

    > Zastanów się co piszesz, bo albo są legalne interesy, albo przekręty.

    Nic nie jest czarno-białe, bo ani ta biel nie jest taka biała, ani czerń
    taka czarna.

    > [..]
    >
    > Ale ja sam się zdradzam - zarobiłem na akcjach BŚ, a potem handlując
    > świadectwami udziałowymi rozmnożyłem to do dzisiątków milionów złotych.
    > No teraz to mi tylko czekać na konfiskadorów. ;)

    Sam masz jakieś wątpliwości. Chyba nie śpisz całkiem spokojnie ? :-) Może
    zmiana barw partyjnych ? ;-)

    neelix