  • Data: 2005-01-10 23:38:21
    Temat: Re: [PILNE] Kombinacje z mandatami
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:15pdt62a8pc7y$.vdshruw5bhw5.dlg@40tude.net...

    > Ja tez sobie nie wyobrazam .... ale to nie moja sprawa w sumie .
    > Odpisze co wiem .... ale chyba narobią sobie problemu. Co w wypadku
    > gdyby np Polakowi , który przekroczył ileś tam tych włoskich punktów
    > zabrano tam prawo jazdy. TZN czy moga tam zatrzymac czy wysyłają po
    > zabraniu do polski info, czy tez i prawko. Jak to wygląda ?

    Jak jest we Włoszech, to tego nie wiem. W Polsce nikt punktów obcokrajowcom
    nie rejestruje, to i zabrać za punkty prawa jazdy nie mogą. Zastanawiam się,
    jak by było w wypadku załóżmy zatrzymania prawa jazdy za prowadzenie pod
    wpływem alkoholu. podejrzewam, że prawo jazdy trafiło by do
    przedstawicielstwa dyplomatycznego danego kraju.