  • Data: 2007-02-01 22:07:52
    Temat: Re: [PILNE!] Kanar, kobieta w ciazy, awantura...
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:eptdn2$h9i$1@opal.icpnet.pl Nostradamus

    > Nie kwestionując, rzecz jasna, meritum pierwszej części zdania
    > pozwolę sobie zauważyć, że każda ustawa jako akt prawny (akt prawa
    > stanowionego) jednakowo pasuje do tematyki grupy. ;)

    To otwiera drogę do nadużyć ;]

    Oto propozycja ustawy dotyczącej spamu z dnia 1 lutego 2007:

    par 1.

    Wnosi się o prawne zalegalizowanie spamowania w polskim usenecie w zakresie
    stron o tematyce pornograficznej, ogłoszeń komercyjnych, propozycji
    sprzedaży środków lekarskich (zarówno homologowanych jak i nie) oraz
    oferowania dowolnego rodzaju usług lub świadczeń.

    par 2.

    Za zalegalizowane należy uznać następujące strony internetowe:

    a) http://www.1.2.3.4
    b) http://www.5.6.7.8
    (...)

    Jest zgodne z tematyką grupy? ;]

    Pozdrawiam -- Spook.

    P.S. Sorry za mało prawniczy język, brakuje mi weny ;]

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!