  • Data: 2007-02-01 22:16:08
    Temat: Re: [PILNE!] Kanar, kobieta w ciazy, awantura...
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio wrote:
    > Sorki, ale nie moge. Co widzisz dziwnego w mozliwosci kupienia biletu
    > od kierowcy/motorniczego? Normalne jest ze moze sie zdarzyc sytuacja -
    > wyjazd poznym wieczorem czy w weekend po poludniu, kiedy kioski w
    > okolicy sa nieczynne - jedynym wyjsciem jest wtedy kupno biletu u
    > kierowcy/motorniczego.

    Zlituj się, człowieku! Przecież odpowiadasz grupowiczowi perfekcyjnie
    przygotowanemu na każdą okoliczność życiową i noszącemu ze sobą stale:
    zapałki, zapalniczkę na benzynę, zapalniczkę na gaz, drugą zapalniczkę na
    gaz, zapasowy gaz, scyzoryk, żyrokompas z wodotryskiem, mapę Polski i
    Białegostoku, żelazne racje, manierkę z wodą, igłę i nici wraz z
    różnokolorowymi kawałkami materiału, kilkaset złotych gotówką, dwie karty
    płatnicze, trzy kredytowe, cztery telefoniczne; dwie komórki, kalkulator,
    odtwarzacz mp3, walkmana, zapasowe baterie, budzik, namiot ze śpiworem,
    bieliznę na zmianę, zapasowy swetr i kurtkę gdyby zrobiło się zimno, kilka
    T-shirtów gdyby zrobiło się ciepło, kilka książek na wypadek nudy gdzieś w
    poczekalni bądź w środkach komunikacji miejskiej, żyłkę, przynętę i
    odpowiednie haczyki - poza tym spinning, zestaw do naprawy dętek, zestaw
    kluczy, obowiązkowy śrubokręt, młotek, kombinerki, piłkę do drewna,
    brzeszczot do metalu, zestaw pilników, poręczne imadło... [1]

    I tobie ŚMIAŁO wpaść na myśl, że mógł nie mieć biletu, wchodząc do autobusu?

    Litości.

    Pozdrawiam -- (przedpiątkowo) -- Spook.

    [1] Zagadka, z jakiej książki wziąłem pomysł? ;]

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!