  • Data: 2005-08-14 15:59:53
    Temat: Re: P2P
    Od: porto <e...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > no to teraz sprezcznosc z tym co kilka linijek nizej napsiales, podaj zrodlo
    > tych informacji bo inaczej nei mamy o czym
    > rozmawiac (w jezyku polskim na stronie producenta - warunki uzywania
    > komputera czy cos wtym rodzaju, jaka umowe
    > podpisuje z dystrybutorem swoich komputreown mnie w tym moencie nie
    > interesuje)

    http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/pdf_
    files/stdwar/pma500064011_web.pdf
    Starczy?

    > taka ze producent decyduje z jakim sysetmem chce rozpowszechnic swoj
    > komputer,
    > nie widze powodu by na niego pluc.

    doc zasu kiedy nie ogranicza prawa konsumenta do wyboru. Toshiba
    sprzedaje hardware a nie software.

    > Skoro Toshiba jest zaprojektowna dla XP
    > i system ten wykorzystuej maxymalnie mozliwosci komputera to nie widze w tym
    > nic zlego.

    do kiedy nie blokuje _celowo_ linuxa.

    > podaj zrodlo, w ktorym toshiba zabrania uytkownikowi instalowania
    > czegokolwiek na komputerze

    http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/pdf_
    files/stdwar/pma500064011_web.pdf

    > aaa, i juz wiemy o co chodzi (jak zwykle od dupy strony podane przez
    > zawistnego czlowieka w celu pomowienia biznesmenow),

    wiesz co znaczy wyraz "pomowienie"?

    > toshiba zaprojektowana jest pod xp,

    oraz zaprojektowana do _blokowania_ linuxa.

    > i producent nie testowal jej z systemami
    > takimi jak linux

    testowal, testowal. Musial zreszta skoro wiedzial jak zablokowac dostpe
    do linuxa.

    > stad nie jest w stanie przewidziec negatywnych sktiwok uzytkowania,

    to nie jest pprzypadek, a celowe dzialanie.

    > biorac
    > to pod uwage uwazam za wpelni uzasanidony
    > taki punkt w gwarancji.

    tylko co do tego ma uzywanie linuxa tylko z CD i bez instalacji?

    > wykaz jaka szkode w tym momencie ponosisz.

    Jaka szkode ponosi konsument kiedy jeden producent monopolizuje rynek?
    Hmm... Niech no pomysle. Daj mi troche czasu :-P

    > zapoznaj ise ze slowem ktorego uzywasz.

    nie ma roznicy pomiedzy drobnym bandyta na rogu ulicy a wielkim bandyta
    z Redmond.

    > pokaz zrodlo informacji w ktorej topshiba zabrania uzytkownikowi instalowac
    > systemy inne niz MS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/pdf_
    files/stdwar/pma500064011_web.pdf
    A jalepiej bedzie, kiedy glupku samemu pofatygujesz sie do sklepu z
    Knoppixem w reku i poprosisz o sprawdzenie przed kupnem.

    > kto Cie zmusza? Kupujesz komputer sciagasz linux i instalujesz,

    nie. Bo Toshiba blokuje instalacje Linuxa. A naet jezeli mozna by bylo,
    to jest to utrudnienie zbyt duze dla komfortu konsumenta.

    > nikt Ci enie
    > zmusza, dostarcza jedynie narzedzie
    > z dobrym systemem operacyjnym wpelni wykorzystajacym molziwosci komputera

    ROTFL

    > jest bardzo dobrym produktem, ty zdaje sie zatrzymales sie na etapie win 95
    > ..

    Zwlaszcza te dziury pozwalajace NSA na przegladanie cudzego komputera
    bez nakazu sadowego sa wyjatkowo dobre. Jak rowniez te stemple w Wordze
    ujawniajace kto konkretnie na ktorym komputerze napisal dokument.

    > mi xp sie nigdy nie zaiwesil, linux a dokladniej kde kilkakrotnie, po z
    > atym takis kozak
    > to daj linuksa "pani ewie z sekretariatu" niech zacznie od zaraz na nim
    > pracowac!

    Knoppix.

    Wkladasz CD, wlaczas kompa i wio.

    > to sie fachowo nazywa marketing

    mozesz nazwac siebie tez agentka towarzyska, jezeli Ci wygodniej z tym
    wyrazem.