    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: P2P
    Date: Sun, 14 Aug 2005 16:32:40 +0200
    <dd2pvl$773$1@atlantis.news.tpi.pl> <dd2uce$i7r$1@inews.gazeta.pl>
    <dd30rt$kgb$1@nemesis.news.tpi.pl> <dd31uh$1gv$1@inews.gazeta.pl>
    <dd32cb$nh5$1@nemesis.news.tpi.pl> <dd32iq$3uq$1@inews.gazeta.pl>
    <dd34nt$jab$2@news.dialog.net.pl> <dd37kf$lat$1@inews.gazeta.pl>
    <dd385l$m06$1@news.dialog.net.pl> <dd38mo$pcm$1@inews.gazeta.pl>
    <dd39ks$n61$2@news.dialog.net.pl> <dd4fdt$of1$1@inews.gazeta.pl>
    <l1byj17q64vv$.1et42qpzn1fom$.dlg@40tude.net>
    <sppJe.2686$lK2.2148@trndny01>
    <1ptv2vla7brzk$.2ao5dygf4gbu$.dlg@40tude.net>
    <dd5jda$h24$1@inews.gazeta.pl> <otuJe.1347$rY.423@trndny03>
    <dd75e6$c96$1@inews.gazeta.pl> <soNJe.4099$lK2.2193@trndny01>
    <dd9qpe$qj1$1@inews.gazeta.pl> <02ILe.299$287.211@trndny03>

    > ale nie mozesz go zainstalowac na takiej wezmy Toshibie bo Toshiba na
    > umowe z M$ sabotujaca wszelkie inne OS. Nie mozesz nawet uzywac live
    > Linuxa z CD! A to jest juz nielegalna monopolizacja rynku.

    nikt nie ma prawa mowic tobie co mozesz a czego nie instalowac na
    komputerze,
    umowa o ktorej mowisz zapewne obejmuje nowe komputery, a jaka producent
    wybierze to juz jego sprawa, nie zmienia to faktu ze
    mozesz sobie pozniej zainstalowac

    > No i oczywiscie klient nie ma wyboru kiedy XP jest gotowe do uzywania, a z
    > linuxem trzeba sie nameczyc,

    i to powod dla ktorego system mialby byc darmowy a bill to zlodziej bo tak
    nie jest ?

    a w przypadku notebookow Toshiba w ogole
    > niemozliwe.

    mozesz podac zrodlo tych rewelacji?
    Cos mi sie wydaje ze mocno krecisz, albo po prostu linuksa nie potrafisz
    zainstalowac.

    > dlatego ze celem takiego dzialania jest wylacznie zbankrutowanie

    gdzie tu widzisz oszuwto?

    > konkurencji, a nie pomoc konsumentom.

    to jest bizness, i kazda firma na tym swiecie nie kieruje sie tym aby pomoc
    konsumentom tylko tym
    by wydac jak najlepszy produkt tymsamym zwiekszyc obroty. A tak jest z
    windowsem.
    Czy to Wina Billa ze zrobil system przyjazny uzytkownikowi? To go czyni
    zlodziejem?
    Stuknij sie w lepetyne zawistny pasozycie

    > duzo. M$ stac na wydanie milionow na R&D i rozdawanie za darmo, i dalej
    > posiadanieprofitow. Netscape ledwo uszlo z zyciem.

    od kiedy to proba zniszczenia konkurencji jest oszustwem? Przeciez na tym
    polega bizness.

    P.