    From: Zenek <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Otylia Jędrzejczak - wyrok
    Date: Tue, 27 Mar 2007 00:22:31 +0200

    ara napisał(a):

    > a niby dlaczego nie ?

    A dlaczego niby tak?
    Wychodząc z tego rozumowania, należałoby karać wszystkich
    odpowiedzialnych/leśników/posiadaczy itp. dróg
    leśnych/gruntowych/wiejskich i nie wiem jakich jescze, za brak
    informacji, że po ich drodze nie można poruszać się z prędkościa wiekszą
    niż np. 140km/h., którą poruszała się Otylia i j zabity prze nią jej
    brat. Oczywiście, gdyby tak się stało, tzn. gdyby karano za takie coś -
    tzn. za brak oznakowania - byłby to idiotyzm, nie obrażając idiotów a
    jedynie "JohnyBravo", na co mogę sobie w świetle faktów pozwolić :))

    Widzę, że nie rozumiesz - panienka przycisnęła i nie zdążyła. Zabiła
    brata. To jest dla niej okoliczność łagodząca. Masz brata? Pojedź autem
    na przejażdżkę, walnij w słup na prawo od kierowcy i wróć do domu.

    A gdyby go nie lubiła/nie kochałe/itp. i CHCIAŁA zabić, wykorzystując
    podświadomie taką możliwość, uderzając bokiem samochodu w przeszkodę -
    to też????

    Skąd wiesz, co wtedy myślała? Co zamierzała?

    Może Otylia jest zawistna a on tzn. jej brat był talentem - i groziło
    jej, że przerośnie ją np. liczbą zdobytych medali na najbliższej
    olimpiadzie??? I dlatego to zrobiła???

    Zenek