  • Data: 2007-02-22 21:01:46
    Temat: Re: Otylia
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    R De wrote:

    > I co po tej reklamie? Masz coś z tego? Ja jakoś nie zauważyłem zmian u
    > siebie, a prawa musimy przestrzegać wszyscy. I tak, gdyby podobna
    > sytuacja przytrafiła się komuś innemu, pewnie nie odpowiadał by z
    > wolnej stopy.

    Wybacz ale ja odnosłem się tylko do kosztów ponoszonych przez nas
    podatników...
    Po prostu myślę, że śledztwo w sprawie "zboczonych" kobiet z Samoobrony
    kosztowało podatnika więcej a korzyści wniesione przez posła Łyżwińskiego
    były mniejsze niż to co oferuje Otylia. Jeżeli dysponujesz wyliczenami
    wykazującymi błędy w moim rozumowaniu chętnie się zapoznam.