  • Data: 2007-02-22 21:18:22
    Temat: Re: Otylia
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wybacz ale ja odnosłem się tylko do kosztów ponoszonych przez nas
    > podatników...
    > Po prostu myślę, że śledztwo w sprawie "zboczonych" kobiet z Samoobrony
    > kosztowało podatnika więcej a korzyści wniesione przez posła Łyżwińskiego
    > były mniejsze niż to co oferuje Otylia. Jeżeli dysponujesz wyliczenami
    > wykazującymi błędy w moim rozumowaniu chętnie się zapoznam.

    Tego typu koszty są - moim zdaniem - i tak ponoszone. Jeśli nie ta akurat
    osoba, to pewnie znalazła by się inna. Jak sam wskazałeś, podobnych spraw
    jest więcej, a zatem, mając to na uwadze, z czystej przyzwoitości mogła
    pójść na ugodę, zaproponowaną przez prokuratora.
    Tylko, że ona i jej obrońcy chcą być mądrzejsi, a już widać, co kombinują po
    orzeczeniach jej biegłych.