  • Data: 2005-08-24 06:13:53
    Temat: Re: Otwieranie paczek na UP...
    Od: "ZNak ZApytanIA" <Z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy się coś pozmieniało ? Może macie jakiś link do paragrafu na to ;-)
    > żebym
    > mógł wydrukować i jutro się tym argumentować, bo powiedziałem, że chcę z
    > kierownikiem rozmawiać...

    Mozesz po zaplaceniu poprosic o komisyjne otwarcie paczki i sporzadzenie
    protokolu przez pracownikow poczty w razie niezgodnosci towaru z umowa. Taki
    protokul pomoze Ci pozniej domagac sie od sprzedawcy zwrotu kasy/ badz od
    allegro po zgloszeniu faktu na policji zwrotu kasy z ubezpieczenia.
    Tak wiec- jesli w paczce jest cegla- prosisz pracownika aby spisal protokul
    swiadczacy o tym ze to cegla!!!

    pzdr