  • Data: 2005-08-24 14:16:35
    Temat: Re: Otwieranie paczek na UP...
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądzisz że zawartość paczki to problem poczty ?
    > I wg Ciebie jak mieli by weryfikować zawartość ?

    U mnie sprawa była podobna, ale dotyczyło to paczek już opłaconych, a nie tych
    za pobraniem. Paczki były zagraniczne i zawsze była to żywność. Prawie nigdy
    paczki nie dochodziły w całości, ale waga zawsze się zgadzała. Ubytki
    uzupełniano makulaturą, kamieniami itd. Zawsze paczki miały dołączone formułki,
    że nadeszły uszkodzone z zagranicy. Zacząłem robić awanturę - posłali mnie do
    wszystkich diabłów. Napisałem skargę do dyrekcji poczty - odpowiedzieli, że
    kradnie cło. Napisałem skargę do dyrekcji cła - napisali, że kradnie poczta. Z
    pewnych względów całkowicie wykluczałem okradanie paczki za granicą i w czasie
    podróży do kraju. Zażądałem, żeby paczki były komisyjnie otwierane w mojej
    obecności, na co poczta wyraziła zgodę, ale jak wspomniałem wcześniej, były to
    paczki już opłacone. Od tego czasu żadna paczka nie przyszła już okradziona.

    Pozdrawiam

    Czapla