  • Data: 2003-11-11 14:21:20
    Temat: Re: Oszustwo ???
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ":/|\ ATARI:" <Hello:atari@op.pl> napisał w wiadomości
    news:boqgm5$fl9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kupilem w pewnej firmie komputerowej urzadzenia sieciowe dostalem na to FV
    > gwarancje jednak chcialem sie upewnic jak to jest z ta gwarancja i co sie
    > okazuje pod adresem podanym na FV nie ma takiej firmy fax nie ma takiego
    > numeru jedyne co sie zgadza to komorki czy mozna w jakis sposob sprawdzic
    np
    > po nr NIP czy dana firma jest w ogole zarejestrowana ?

    Po NIPie to szczerze mówiać nie wiem jak. Po numerze w rejestrze handlowym
    na pewno.

    > Z tego co wiem jesli odliczylem sobie VAT i FV jest lewa a na to wychodzi
    > z tego tytulu ponosze odpowiedzialnosc ?

    Ale kto jest wystawcą faktury a kto gwarantem? Chyba mówisz, że kupiłeś od
    jakiejs firmy i ona istnieje, tak? Gwarancja to już zupełnie odrębny
    problem. A poza tym masz racje - jeśli wystawca nie ma tej faktury
    rozliczonej u sibie nto nie miałeś prawa odliczyć VATu ze wszystkimi tego
    konsekwencjami. Bandytyzm w sumie, ale takie jest prawo podatkowe.

    Depi.