eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszust w sieci - ciekawa sprawa [trochę dłuższa historia] - ostrzeżenie › Re: Oszust w sieci - ciekawa sprawa [trochę dłuższa historia] - ostrzeżenie
  • Data: 2009-09-14 09:55:12
    Temat: Re: Oszust w sieci - ciekawa sprawa [trochę dłuższa historia] - ostrzeżenie
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GK" <

    > Po wpisaniu nr konta w postaci:
    > 50 1020 5558 1111 1593 7440 0007
    > wyskakuje długa lista stron

    z czego raptem kilka pierwszych dotyczy faktycznie numeru konta.

    Sam spotkałem się z kilkoma oszustwami, tzn dałem się nabrać na niewielkie
    kwoty.
    I to jest chyba zasada działania takich ludków, małą łyżeczką a na dłużsą
    metę, bo komu się będzie chciało dochodzić sprawiedliwośi za 20 czy 30 PLN,
    więcej z tym zachodu ż to wszystko warte. Jedyna nadzieja że się jeden z
    dugi połakomi na większy przekręt i trafi na kogoś badziej upartego

    macso