    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszuści...???
    Date: Wed, 23 Dec 2009 18:23:55 -0000

    > Możliwości pewnie są. Fachowców nie ma :).

    A tak zapytam, co na to kancelarnie prawne? Pytals tam?

    > Z czego wniosek, że nigdy nie uczestniczyłeś w kolegium redakcyjnym... Dla
    > brukowców ważna jest sensacja. Często kłamią i manipulują (ich święte
    > prawo!)

    Klamac i manipulowac? To zadne swiete prawo to takie samo zachowanie jak
    chamskiego komornika.

    > ale współpracują tylko wtedy, jeśli mają wspólny interes. Z komornikami to
    > raczej rzadko sie zdarza, bo dla brukowców są to nieźli chłopcy do bicia.
    > Głupio mi tak bronić komorników, ale obiektywnie rzecz biorąc, to znam
    > liczne,
    > bardzo brutalne, niekiedy wręcz świńskie przykłady zohydzania tego zawodu
    > przez czerwoniaki.

    Brukowce zyja z reklam i sponsorow, czasem sponsorem moze byc osoba ktra ma
    wnuka lub kuzyna chetnego by zostal komornikiem, wowczas taka prasa ktora
    sponsoruje nagel dostrzega tyle wad u komornika:)

    > Słowo "niemiłe" nie do końca oddaje istotę rzeczy :).

    Tu przyznam racje, bo sam widzialem komornika w akcji.

    > Nie. Zmuszenia ustawodawcy, żeby wprowadził sprawdzanie danych w
    > rozprawach
    > sądowych na końcówce peselu (wyjaśnić o co chodzi z tą końcówką?).
    > Uzmysłowienia bankom, żeby nie dawały kredytów oszustom w ciemno, bez
    > sprawdzenia adresu. Wszczęcia śledztwa i unieważnienia gościom dokumentów
    > ze
    > starym adresem. Ukarania ich za wyłudzanie kredytów. Strasznie coś dużo
    > chcę...

    Na tym polega liberalizm! Robta co chceta.
    A my jestesmy czysci;)
    Dokladnie o to biega w lancuszku wspolnych interesow. A placi ten najslabszy
    na samym dole:)
    Masz jedynie iluzjie panstwa prawa, bo prawo i sprawiedliwosc jest zawsze po
    tamtej stronie.
    To jest tragedia Polski!
    Jesli w Polsce zaklad energetyczny czy gazowy moze wylaczyc komus prad czy
    gaz bo sa zaleglosi w platnosciach w zimie przy -15 st. osoboie z
    dzieckiem... czym stwarza ewidetne zagrozenie zycia i zdrowia to czego ty
    oczekujesz od sprawy takiej jak twoja?
    Zapytujesz na grupie, gdzie jak bys napisal o odcinaniu pradu czy gazu
    osobie biednej z dzieckiem przy -15 napisza ci,. ze slusze...
    Czego oczekujesz? Polska to panstwo dzikiego wschodu gdzie profit to cel w
    ktorym nie licza sie zadne ludzkie odruchy. Komus na tym wyjatkowo zalezalo
    by to zrobic w Polsce, tak by sami polacy tego chcieli. I im soie to udalo w
    95% te 5% nadal mysli i widzi co sie dzieje.
    Spodziewasz sie panstwa ktore szanuje obywatela bez wzgledu na dochody
    rzadzonego przez PO i PiS od 20 lat?:))) jak by im na tym zalezalo to juz
    dawno by tak bylo...
    Zeszlo na polityke, ale wiesz dobrze, ze nie da sie inaczej, zwasze w takiej
    czy podobnej sprawie zejdzie na polityke, bo to politycy tworza ten "raj".

    > To nie chcę przechodzić po raz drugi. Logiczne chyba?

    Dla mnie tak, dla innych nie, niektorym sie wydaje, ze to normalne, ze w tym
    nic zlego nie ma bo niby co? Ich to nie spotalo oni nadal widza tylko piekne
    kolorowe obrazki w TV.. Dopiero jak nagle spadaja na ziemie z takiej czy
    innej przyczyny to juz jest za pozno...