    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukał mnie sprzedawca
    Date: Sun, 1 Feb 2009 20:28:51 +0100
    <gm1vei$l7q$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gm24vm$ban$1@inews.gazeta.pl>
    <gm27o5$252$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm2e4k$ban$2@inews.gazeta.pl>
    <gm2fun$aof$1@inews.gazeta.pl> <gm2iqe$ban$3@inews.gazeta.pl>
    <gm3j10$i8r$1@node1.news.atman.pl>
    <gm3s74$obs$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gm3thj$73s$1@node2.news.atman.pl>
    <gm47m8$lfu$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm48b0$do$1@inews.gazeta.pl>
    <gm49eb$pbn$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm4e55$lj$1@inews.gazeta.pl>
    <gm4h63$dbc$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gm4i3t$m31$1@inews.gazeta.pl>

    > Nikt tu ich nie broni, po prostu jak są punkty niejasne w Twojej
    > historii to się ich ludzie czepiają
    >
    > Bez przesady, nie rób z siebie męczennika usenetu ;)

    w ani jednym poscie nie bronie sprzedawcy. Jak oszukal to powinien poniesc
    konsekwencje. Ale mam tez do czynienia z klientami i wiem, ze w 3/4
    przypadkow klamia aby dochodzic swoich praw (cobys sobie nie pomyslal, ze
    zaraz mowie, ze klamiesz).

    Pojawily sie w miedzy czasie jednak moje obiekcje co do niektorych faktow i
    dlatego dopytywalem. I tak jak twierdzisz, ze "sprzet nosi slady
    uzytkowania" a przedawca mowi "panie sprzet jest fabrycznie nowy" to co nie
    dajesz wiary temu co widzisz a dajesz wiare sprzedawcy ??

    takie sytuacje budza moje podejrzenia i mi akurat sie zapala swiatelko. To
    tak jakbym wszedl do salonu samochodowego i widze auto ma 1000 km na
    liczniku a sprzedawca mowi"panie to nigdy nigdzie nie jechalo" to daje wiare
    sprzedawcy ?? Chyba nie.

    No wiec jak w dacie zakupu nie bylo sladow uzytkowania to jak chcesz je
    teraz wykazac skoro ich nie bylo jak kupowales ?

    A jak kupowales i byly a sprzedawca mowi ze sprzet jest z wystawy to nie
    ukrywa tego ze sprzet stal rozpakowany. Mowies, ze 10 dni. A moze mu sie
    miesiac pomylil i sprzet stal 40 dni ?

    A moze byles tak podekscytowany zakupem za ktorym chodziles 4 miesiace, ze w
    koncu jak kupowales to nie zapamietales wszystkiego co mowil sprzedawca ? W
    glowie miales zagram w to, zagram w tamto, bede mial internet i glode dupy
    (nie mowie tego zlosliwie, ale jak mam wymieniac sytuacje dzialajace na
    Twoja niekorzysc to mi przyszlo do glowy - moze sie okazac, ze policjant
    zrobi tak samo)

    Moze byl ruch i dostales nie ta paczke co trzeba (jak pomylili perfyferia to
    moze pomylili jednostke centralna ?) ?

    A moze to poprostu oszust i chcial cie zrobic w jajko (ale tez trzeba uwazac
    z oskarzeniami bo w koncu raczej by nie mowil ze powystawowy)

    Icek