  • Data: 2011-07-26 05:39:13
    Temat: Re: Oświadczenie zamiast zaświadczenia
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 22:56:28 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Tylko o ile dość dobrze się orientuje w przepisach i jest PEWNA,
    > że nie ma żadnego przepisu rangi ustawy nakazującej przedłożyć
    > określony dokument urzędowy.

    Hm...
    Umowa pomiędzy PUP, a osobą otrzymującą dotację jest umową cywilno-prawną.
    I w tej umowie urzędy (nie wiem czy wszystkie) jako jeden z warunków
    spełnienia wymagań umowy wymieniają dostarczenie zaświadczeń z US i ZUS.
    Wydaje mi się, że w tym przypadku bez złożenia zaświadczeń nie dojdzie do
    spełnienia warunków umowy.
    Mam rację?

    3mcie się.
    --