    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ostry dyżur
    Date: Mon, 14 Nov 2005 01:52:54 +0100

    Mon, 14 Nov 2005 01:32:28 +0100, *PiotRek*
    <news:dl8lv6$66c$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > No właśnie - to lekarz. Czy mam Ci wyjaśniać oczywiste rzeczy???
    > Napisałaś, że *lekarka* czegośtam nie może, ale o tym czymś musi
    > zadecydować *lekarz*. ROTFL. A pytającemu chyba nie o płeć
    > lekarza chodziło.

    Ktoś pytał o pielęgniarkę, a nie lekarkę. Zerknij jeszcze raz na tamtego
    posta, bo ja już usunęłam. Być może to ja ślepa byłam, a nie TY.

    > Ależ nie muszę główkować. *Sędzina* to żona sędziego, podobnie
    > jak *doktorowa* to żona doktora (a może *lekarzowa* to żona
    > lekarza). Ale jaki to ma związek z pytaniem, które padło?

    > Lekarka to kobieta-lekarz, która ma takie same prawa,
    > jak i mężczyzna-lekarz. Na marginesie - żadne z nich z nich
    > nie przeprowadza w karetkach "R" zabiegów fryzjerskich.

    Nie rozumiem? Cbyba coś Ci się pomerdało, bo pytanie brzmiało, czy
    pielęgniarka może odmówić przyjęcia na ostry dyżur (czy jakoś tak).
    Chyba mnie się nie pomyliło?

    Jeśli chodzi o ten Twój nie na temat dopisek, to pytałam tego lekarza, bo
    się znamy (to karetka z naszej przychodni (bo tu jest mały oddział Pog.Rat.)
    i potwierdził.
    Mam w rodzinie lekarkę pracującą m.in w Pogotowiu Ratunkowym, mam w rodzinie
    lekarkę, która miała nawet "występy" (hahaha) w telewizji, sama w Pogotowiu
    Ratunkowym na Hożej też kiedyś pracowałam (w biurze), pracował tam też jako
    kierowca, wiele, wiele lat mój sąsiad, z którym się znamy od dziecka, a mąż
    mojej koleżanki siostry (ten od słynnej kiedyś afery zabrania pijakowi
    portfela- siedzieli potem w pace razem z panią doktór).
    EOT

    --
    Kaja