  • Data: 2005-11-14 00:37:55
    Temat: Re: Ostry dyżur
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:j6rp4j7mf8ms.dlg@konto.kaji...
    > Jeśli przyjedzie po chorego karetka, to z tego co wiem zawiozą go do rejonu.

    Do rejonu? A dopiero co pisałaś, że nie ma już rejonów.
    Zdecyduj się.

    O ile pacjent sobie nie wybierze szpitala (bo ma takie prawo),
    to go zawiozą do rejonu (bo rejony nadal istnieją).
    A czy ów szpital (ten nierejonowy) tego pacjenta przyjmie -
    to patrz wyżej.

    > Jak pacjent pojedzie do szpitala we własnym zakresie, np. taksówką, to może
    > sobie wybrać szpital.

    Oczywiście, może sobie zamówić kurs do dowolnego szpitala.
    Ale z tego nie wynika, że go tam przyjmą.

    Piotr