eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOsoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ... uiszczać odszkodowanie? › Re: Osoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ... uiszczać odszkodowanie?
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Osoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ...
    uiszczać odszkodowanie?
    Date: Sun, 03 Mar 2002 02:44:46 +0100

    prac wrote:

    > [...]
    > mialby

    > Z dwoma :-) he he
    > A ten drugi ma kolejne z inna kobieta ....
    > Ponadto juz sad orzekl iz w zwiazki z oszustwem
    > jakiego dopuscili sie X i Y przedstawiajac siebie jako malzenstwo
    > ja slusznie postapilem nie meldujac Y
    > tym bardziej ze umowe spisalem jedynie z X

    > Istotne
    > bo przywolujac argumenty ze rodzic ma prawo mieszkac ze swoim dzieckiem ....
    > itd !

    > To juz nie moj problem

    > Moj komentarz to prawo wlasnosci
> [...]

    a nie mowilem ci, ze wynajmowanie mieszkan to paskudny biznes ?

    Mam znajomych prowadzacych agencje nieruchomosci. Jeden juz calkiem
    osiwial ze stresu.

    A jeszcze gorszy biznes to wynajmowanie lokali firmom.
    Z tego co piszesz to szukasz pretekstu aby wypowiedziec umowe najmu
    i prerobic lokal na uzytkowy, a potem wynajac firmie.
    A nie mozesz tej umowy tak po prostu wypowiedziec i zakonczyc spory ?

    Znajomy gdy chcial uzyskac plac po budowe, to kupil mieszkancom
    mieszkania, przeniosl ich tam, stary dom wyburzyl i mial zaczac budowac
    hipermarket, ale jeszcze nie zaczal.

    Przed wojna budowano kamienice czynszowe, ale czesciej dla licznej
    rodziny i ciotki, kuzyni mieszkali od parteru po sam strych.

    Przeciez gdyby to byl jakis biznes, to miasto, banki, spoldzielnie,
    mzbm by budowali na potege nowwe domu pod wynajem.
    A tutaj niestety stagnacja od lat.

    Mialem znajomego, ale niestety juz zmarl ( po 80tce)
    ktory w swojej kamienicy i na podworzu zrobil chyba ze 20 lokali
    uzytkowych, kazda piwnica stala sie jakims warsztatem, sklepem
    a sam nadal mieszkal w ciezkich warunkach na 2 pietrze, w standardzie
    starej kamienicy.
    Cala kase przeznaczal na ksztalcenie i pomoc dzieciom.
    Ale byl bardzo pogodny i raczej unikal niepotrzebnych, wyniszczajacych
    sporow.

    Moze masz zatem w domu strych, piwnice, ktore mozna juz przerobic na
    lokale , plac pod garaze.

    Bo zadna sprawa nie jest wygrana. Kazda sporna sprawa jest sporna sprawa
    i pociaga kolejna, a zycie takie krotkie i niewielu jest tak odpornych,
    aby zycie w sadach na sporach spedzac.

    Ja bym na twoim miejscu zostal jednak ojcem chrzestnym tego dziecka.
    W koncu co dziecko temu winne.

    Bo jak juz kupowac kamienice to w miare niestara, bez remontu, do
    szybkiego wynajmu.
    Bo kazdy remont to wielkie koszty, nieporzadki,
    a bez windy, klimatyzacji, eleganckiego c.o., to sie z kamienicy
    biurowca nie da zrobic.

    pozdrowienia
    Jacek