eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOsoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ... uiszczać odszkodowanie? › Re: Osoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ... uiszczać odszkodowanie?
    From: "prac" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Osoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ...
    uiszczać odszkodowanie?
    Date: Sun, 3 Mar 2002 01:41:48 +0100

    [...]
    > czemu stawiasz abstrakcyjny przyklad, aby z niego wywodzic
    > niedorzecznosc przypadku realnego.
    > Jak na razie ta Pani ma dziecko z jednym mezczyznom i chce z nim
    > mieszkac i z dzieckiem.

    Z dwoma :-) he he
    A ten drugi ma kolejne z inna kobieta ....
    Ponadto juz sad orzekl iz w zwiazki z oszustwem
    jakiego dopuscili sie X i Y przedstawiajac siebie jako malzenstwo
    ja slusznie postapilem nie meldujac Y
    tym bardziej ze umowe spisalem jedynie z X

    > To jest nieistotne czy ten Pan jest zonaty i ma inna rodzine.

    Istotne
    bo przywolujac argumenty ze rodzic ma prawo mieszkac ze swoim dzieckiem ....
    itd !

    > Moze usiluje sie rozwiezc od 5 lat i napotyka na trudnosci.

    To juz nie moj problem

    > Zatem twoj komentarz to juz usilowanie dyskryminacji ze wzgledu na stan
    > cywilny, wyznanie, przekonania

    Moj komentarz to prawo wlasnosci
    Jako wlasciciel mam prawo decydowac komu i co wynajmuje
    Ponadto jako wlasciciel mam prawo dochodzenia
    swoich praw gdy wynajalem juz cos a okazalo sie
    iz stan taki zaistnial bo zostalem oszukany ....

    > A ktory kodeks zakazywal kiedykolwiek posiadania 5 kochankow ?

    Ja tego nie zakazuje
    Ale babie z 5 kochankami nie musze mieszkania wynajmowac -
    to moje prawo

    > Roznica miedzy kombinatem a kochankiem jest taka, ze ten pierwszy
    > uzyskal prawna ochrone,
    > kochankowie dotychczas niekoniecznie , chyba ze zmajstruja dziecko.

    Wow .... poligamia ? Konkubent + malzonek jednoczesnie :-)))) dobre

    > Napisz o co ci chodzi i ile jeszcze krolikow zamierzasz wyciagnac z
    > kapelusza.

    Napisalem w glownym poscie

    > Wedlug mnie odszkodowanie sie nie nalezy,
    > gdyz cena najmu mieszkania jest na rynku niezalezna od liczby osob
    > zamieszkujacych w lokalu.

    Hmmm
    Ja bym poszedl dalej i rzeklbym ze
    Sama mozliwosc wynajecia lokalu na rynku jest zalezna od
    stanu cywilnego, ilosci posiadanych dzieci itd ....
    A Ty nazwij to sobie dyskryminacja :-)

    > Nie wystepuje stosunek podnajmu lokalu osobie trzeciej, poniewaz ten Pan
    > jest kokubinem i ojcem dziecka.

    Ojcem dziecka stal sie po roku od momentu zamieszkania w mieszkaniu

    > Zatem nalezy go zameldowac, na okres roku, zostac ojcem chrzestnym
    > dziecka i zyc szczesliwie.

    Taaaa ... kiedy inni ze strachu przed X i Y juz sie wyprowadzili
    A X i Y zlozyli przeciwko mnie 4 sprawy w sadzie (3 juz przegrali)

    > Jezeli oplaty/ koszty stale sa wieksze dla 2 osob niz dla 1, to
    > oczywiscie nalezy zalaczyc aneks do umowy najmu.
    > I sprawe uregulowac polubownie.

    Z przyglupami sie nie da !

    > Jezeli polubowne rozwiazanie nie bedzie mozliwe, to pozostaje wymowienie
    > (wypowiedzenie ) umowy najmu z dotychczasowym najemca, oproznienie
    > lokalu i szukanie nowego najemcy,
    > ktory postapi dokladnie tak samo
    > i kolo sie zamknie.

    Chyba nie czystasz moich postow !

    > Bo wynajmowanie mieszkan to najgorszy biznes.
    > Same klopoty, a zysku tyle co w pys...

    A jednak :-)

    > Jezeli wejdzie standard UE, to na wlascicielu beda ciazyc rozliczne
    > obowiazki zwiazane z remontami, przegladami i kasa zamiast przyplywac,
    > bedzie odplywala.

    Wow

    > Przeciez tynk odpada z tysiecy kamieniec i grozi uszkodzeniem ciala.
    > Gdyby inspekcja budowlana podjela dzialania jak w Niemczech ,to te
    > remonty w wiekszosci by obciazyly hipoteke bo wlascicieli na nie nie
    > stac.
    >
    > Liczenie ze nowi lokatorzy beda placic 500 $ jest utopia.
    > 500$ zaplaca ci co zarabiaja 2000$ , a ci juz maja wybudowane swoje
    > domy.

    Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego juz tez u mnie byl - bo naslala go X
    Ale to juz inny watek :-)