  • Data: 2010-12-29 12:10:19
    Temat: Re: Osoby uprawnione do wgladu w dane medyczne
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie nie jest zgodne, złóż zawiadomienie do GIODO i czekaj na efekty.

    A jakies konkrety? (przepis, paragraf)

    Pytalem, bo nie moge doszukac sie konkretow w internecie
    a tak na chlopski rozum, to nie podobaloby mi sie,
    ze kolezanki z pokoju obok wiedza, ze niedawno leczylem kile ;).

    PS
    Szefa informatyki owego szpitala napisal,
    ze to zgodne z prawem - chyba ze ktos uzyje takich
    poufnych medycznych danych przeciwko mnie.
    Powaga :).