  • Data: 2010-12-29 21:29:27
    Temat: Re: Osoby uprawnione do wgladu w dane medyczne
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jeszcze napisz w jakim celu podając przykład z przychodni w wątku
    > omawiającym szpital ?
    Sory, nie mam złego zamiaru, ale na prawdę nie rozumiem tej gramatyki, czy
    braku pszecinkuw. Po prostu nie rozumiem tego pytania.

    >...w dodatku nie piszesz tego jawnie (że dotyczy
    > przychodni a nie tego co w temacie).
    Czego nie pisze jawnie?
    Jestem pszypadkowym czytelnikiem wątku,
    jestem tez pszypadkowym pacjentem w rejestracji
    obserwującym pracę pilęgniarek.
    I widzę, że pielęgniarka ma segretary,
    szfki mają możliwość zamykania na klucz,
    wyjmuje niezaklejoną kopertę z historią horoby
    i niesie długim korytażem do gabinetu lekarskiego,
    ma więc dostęp do histori horoby,
    wydaje się to być legalne, zgodne z pszepisami,
    powszehne.

    --
    Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
    sz, -ii -> -i)