  • Data: 2010-12-29 20:06:41
    Temat: Re: Osoby uprawnione do wgladu w dane medyczne
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-12-29 20:59, Użytkownik Stokrotka napisał:
    > Byłam kiedyś pacjentem, może nawet nie raz, wiek jakiś mam,
    > i wydaje mi się, że praktycznie wszędzie kartę pacjenta wyciąga
    > pielęgniarka podczas rejestracji, więc pielęgniarki mają dostęp.
    >
    > Więc to co piszesz jest nieprawdziwe:

    Pisząc kartę masz na myśli szpital czy lokalna przychodnię ?
    U mnie w przychodni na takiej karcie są dane sprzed jakichś
    8-10 lat. Od tego czasu wpisy lekarzy są w systemie komputerowym
    i jak kiedyś padł system to pani doktór pytała jakie lekarstwa
    ma przypisać bo ściągawka (czyli komputer) nie działa. :-)
    Więc z takiej karty to pielęgniarka dużo się nie dowie.