  • Data: 2024-05-09 16:42:38
    Temat: Re: Osoby które znają informacje tajne
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > O ile wiem, to nie ma takiego zakazu.

    AFAIR Była kiedyś nagonka na Putinistan za "za szeroki" zakaz wyjazdu z
    kraju osób z dostępem to tajemnic.
    [To żeby nadgorliwi idioci wiedzieli na jaką rafę mogę wpaść]

    Natomiast ciekawi mnie na jakiej podstawie Bodnar *już* stawia zarzut
    _szpiegostwa_ sędziemu co "wybrał wolność" na Białorusi [A].
    Bo po mojemu "to może sugerować" wcześniejsze (zignorowane) podejrzenia.
    Per analogia dwóm ambasadorom co wybrali wolność po wprowadzeniu w PRL
    Stanu Wojennego zarzut szpiegostwa się należał *z automatu* ?

    [A] https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
    /9503852,bodnar-o-sprawie-szmydta-prokuratura-krajow
    a-wnosi-o-zgode-na-areszto.html

    --
    A. Filip