    From: "Bogdan G" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oskarżono mnie o groźby karalne
    Date: Wed, 11 Apr 2007 22:16:46 +0200

    > A czy padły jakieś groźby, których spełnienia może realnie się
    > spodziewać? I czy te groźby miały jakiś cel?
    Sąsiad napisał w swoim zeznaniu, że w trakcie kłótni kilka razy powiedziałem
    do nigo "ja ci mordę obiję". Oczywiście nic takiego nie było, ale coś
    przecież musiał zeznać, żeby ruszyć sprawę dalej. Ogólnie rzecz biorąc
    twierdzi, że czuje się zagrożony, że mogę spełnić te "groźby"

    > Konkrety! Fakty!
    >
    > Co zeznają oni, co zeznajecie wy?
    Jego swiadkowie to oczywiście potwierdzają, ich zeznania w tym punkcie są
    idealnie zgodne.
    Natomiast moi świadkowie zeznali, że nie padły takie słowa w czasie trwania
    całej kłutni.
    Komu sąd ma wierzyć w takim przypadku?
    Pewnie jemu, bo to emeryt, a jak tu można nie wierzyć poczciwemu emerytowi,
    jego emerytowanej kobiecie i emerytowanej znajomej.
    Ja to pewnie z założenia kłamię, bo nie mam jeszcze skończonych 40lat, a do
    emerytury to mam jeszcze szmat ciężkich lat pracy. Mojej żonie, która jest
    moim świadkiem, też brakuje trochę do emerytury. No i moja teściowa, jedna
    emerytka broniąca moich racji. No i kolejna sprawa, mam długie włosy, więc
    pewnie jestem ćpunem, jak to rozpowiada Pan sąsiad po osiedlu. Zresztą w
    swoim zeznaniu dodał również, że w trakcie kłótni byłem prawdopodobnie pod
    wpływem środków odurzających, co zgodnym chórem potwierdzili świadkowie.