  • Data: 2007-04-21 11:37:22
    Temat: Re: Oskarżono mnie o groźby karalne
    Od: Bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan G napisał(a):

    > Dzisiaj otrzymałem pismo z posterunku policji, jest to postanowienie o
    > zamknięciu śledztwa/dochodzenia.
    > Na górze pisma są dwa art:
    > "na podstawie art. 321 § 6, 325g § 1
    > zacytuję postanowienie:
    > "W toku prowadzonego śledztwa ..... wykonano szereg czynności w wyniku
    > których zebrano w całość materiał dowodowy i udowodniono winę podejrzanemu.
    > W związku z wykonaniem wszystkich czynności w sprawie zasadnym jest
    > zamknąć śledztwo" koniec cytatu.

    jakis kretyn pisal to uzasadnienie. "Udowodnic wine" moze tylko sad; w
    postepowaniu przygotowawczym mozna co najwyzej zabrac dowody
    uzasadniajace wniesienie aktu oskarzenia do sadu.

    > jestem trochę tym zaskoczony, ze niby udowodniono mi winę, wcześniej
    > sprawa poszła do umorzenia, a teraz nagle okazuje się, że jednak jestem
    > winny i jeszcze w dodatku udowodniono mi winę?
    >
    > Kto mi powie, co to oznacza dla mnie i jaki może być dalszy scenariusz
    > postępowania?

    wniesienie aktu oskarzenia.

    > Co dalej robić? Czy to już jest ten moment żeby zająć się poszukiwaniem
    > adwokata?
    > Jakie mogą być koszty wynajęcia takiego adwokata?
    > Zresztą, może ktoś ma jakieś pomysły co dalej z tym zrobić?

    1/ w postanowieniu masz pouczenie, przeczytaj.
    2/ idz przegladnij akta, zwlaszcza pod katem jakie sa te dowody, ktore
    "udowadniaja wine".
    3/ poczytaj sobie o art. 190 k.k. (w tym orzeczenia)
    4/ poczekaj na akt oskarzenia
    5/ jesli lektura komentarzy i orzeczen do 190 kk nie pomoze, jak
    otrzymasz akt oskarzenia zapytaj na grupie, albo idz do adwokata
    (chociaz szkoda kasy, bo to banalne oskarzenie)

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo