  • Data: 2007-04-21 11:17:22
    Temat: Re: Oskarżono mnie o groźby karalne
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan G napisał(a):

    > Kto mi powie, co to oznacza dla mnie i jaki może być dalszy scenariusz
    > postępowania?

    1. postanowienie o umorzeniu
    2. wniesienie aktu oskarżenia do sądu

    > Co dalej robić?

    szukac czegoś na swoją korzyść.
    Czy Pan sąsiad jest skłócony z innymi ludźmi niż Ty?
    Masz dowody, że chodzi i rozpowiada żeś ćpun?
    Generalnie należy podważyć wiarygodność jego świadków.

    > Czy to już jest ten moment żeby zająć się poszukiwaniem
    > adwokata?

    jesli cierpisz na nadmiar gotówki, to tak ;)
    ale nie obiecuj sobie zbyt wiele :)

    > Jakie mogą być koszty wynajęcia takiego adwokata?
    > Zresztą, może ktoś ma jakieś pomysły co dalej z tym zrobić?

    1. przejrzeć akta sprawy
    2. podważyć wiarygodnosć świadków
    3. udowodnić swoją wersję wydarzeń

    powodzenia