  • Data: 2005-12-04 21:12:36
    Temat: Re: Oskarżenie niewinnego
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@g...pl> napisal(a):

    > Jaka prowokacja?
    > Dowiedziałem się że przyszło do mnie pismo iż komornik przejmuje sprawę
    > odzyskania pieniędzy.
    > A ja nie będę płacił szczególnie że nie jestem winien. Nie mówiąc już o
    > mojej nadszarpanej dumie
    > przez jakiś wyrok w zawieszeniu.
    >
    > Olać rozprawę to znaczy być młodym i gniewnym (18 lat) i nie zdawać sobie
    > sprawy z powagi sytuacji, szczególnie w sprawie która była niemożliwa do
    > przegrania.

    Nie trzyma się kupy ta twoja historia. W pierwszym poście napisałeś, że:

    " Po kilku latach od tego wypadku dostaliśmy wezwanie na policje, po kolejnym
    roku do sądu."

    Czyli skoro podczas rozprawy miałeś lat osiemnaście, to ile miałeś
    podczas wypadku? Trzynaście? Czternaście? Jakim cudem posiadałeś
    samochód zarejestrowany na siebie i siedziałeś za kierownicą?
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem