    From: "Grek" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ordynacja podatkowa art. 219
    Date: Sun, 14 May 2006 17:38:19 +0200

    >Sens odesłania do art.211 widzę tylko taki, że na tej podstawie,
    >postanowienie należy doręczyć wszystkim stronom- brak tego w
    >art.218.
    Ja jednak byłbym zdania, że to jest oczywiste, że jeśli w ogóle dostarczyć
    postanowienie, czy decyzję to tylko stronie (oczywiście nie mówię o
    wyjątkach, jak np. ustanowienie pełnomocnika)
    więc użycie w art, 211 słowa 'stronie', nie jest celowym zabiegiem
    ustawodawcy różnicującym decyzje od postanowień.
    Uważam, że różnica tkwi w pytaniu: jakie decyzje/pełnomocnictwa dostarczać
    na piśmie?

    art. 211 -> wszystkie
    art. 218 -> tylko te, na które służy zażalenie lub skarga

    i teraz pytanie -> po co wprowadzono odesłanie poprzez art. 219 do art. 211?
    po co to zrobiono?

    nie chciałbym jeszcze wyrażać swojej opinii na to pytanie, bo ciągle mam
    nadzieję, że usłyszę jakąś interpretację inną od mojej (mojej, która jest
    nieco naciągana)

    >Postanowienia inne niż z art.218 nie doręcza się, w innym razie
    >art.218 straciłby sens.
    rozumiem, że chciałeś napisać: 'postanowienia inne niż z art. 219' ?
    bo inaczej nie rozumiem ;-)

    pozdr.
    G.W.