eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOrange - PTK Centertel i Tepsa › Re: Orange - PTK Centertel i Tepsa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Orange - PTK Centertel i Tepsa
    Date: Sat, 30 Nov 2013 11:17:57 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <l7ce0t$819$1@node1.news.atman.pl>
    References: <52975376$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <529875df$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    <5299b72d$0$2301$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.183.233.241.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1385806685 8233 178.183.233.241 (30 Nov 2013 10:18:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Nov 2013 10:18:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
    In-Reply-To: <5299b72d$0$2301$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:731980
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-30 11:00, Jacek pisze:
    >> A co Ci powiedział Twój aktualny operator?
    > Z tym jest problem, bo zarówno Tepsa, jak i Orangutan i Centertel to
    > jeden podmiot. Pani Basia mówi co innego, a pan Robert co innego.
    To przenieś sobie numer np. do T-Mobile, przy okazji nie wyrażaj zgody
    na przesyłanie oferty handlowej i będziesz miał z bańki :-)

    PS: Na łączach TPSA działają też inni operatorzy, więc "przeniesienie"
    numeru stacjonarnego do innej firmy nie stanowi już dziś problemu, a
    może też wychodzić taniej. Ja tak zrobiłem, gdy TPSA zaczęła tworzyć
    jakieś cuda z Neostradą. Miałem jakiś niski abonament z prędkością tak
    do 2Mbps, działało dobrze i nagle przestało. Nie dało się nic zrobić,
    poza obniżeniem prędkości, bez zmiany abonamentu - "słabe kable".
    Przeszedłem do innego operatora razem z telefonem stacjonarnym i ... na
    tych samych słabych kablach wszystko chodzi dobrze :-)
    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1