  • Data: 2013-11-30 11:17:57
    Temat: Re: Orange - PTK Centertel i Tepsa
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-30 11:00, Jacek pisze:
    > Z tym jest problem, bo zarówno Tepsa, jak i Orangutan i Centertel to
    > jeden podmiot. Pani Basia mówi co innego, a pan Robert co innego.
    To przenieś sobie numer np. do T-Mobile, przy okazji nie wyrażaj zgody
    na przesyłanie oferty handlowej i będziesz miał z bańki :-)

    PS: Na łączach TPSA działają też inni operatorzy, więc "przeniesienie"
    numeru stacjonarnego do innej firmy nie stanowi już dziś problemu, a
    może też wychodzić taniej. Ja tak zrobiłem, gdy TPSA zaczęła tworzyć
    jakieś cuda z Neostradą. Miałem jakiś niski abonament z prędkością tak
    do 2Mbps, działało dobrze i nagle przestało. Nie dało się nic zrobić,
    poza obniżeniem prędkości, bez zmiany abonamentu - "słabe kable".
    Przeszedłem do innego operatora razem z telefonem stacjonarnym i ... na
    tych samych słabych kablach wszystko chodzi dobrze :-)
    Maciek