eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy... › Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata
    zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 17 Feb 2011 01:01:11 GMT

    begin darr_d1

    > Wiesz Johnson, abstrahując od mojej osoby, w necie można znaleźć wiele
    > "zażaleń" na te opłaty. Dużo osób dało się w taki czy inny sposób zrobić
    > w balona, a nie można im (tym od funduszy) nic zrobić.

    Bo wiele osób najpierw chce przycwaniaczyć, a gdy pójdzie coś nie po ich
    myśli, to próbują zwalić winę na innych i udają pokrzywdzonych.

    > To nie jest w porządku. Nie wszystko w życiu da się przewidzieć.
    > Wpłacasz pieniądze do banku - możesz je wycofać. Zrywasz lokatę -
    > tracisz, ale tracisz tylko odsetki. A te gnoje zabierają Ci WSZYSTKO, a
    > jeżeli nie wszystko, to w wielu przypadkach większość. I nie można im
    > nic zrobić, wolno im.

    Ale czy ktoś zmuszał do korzystania z tej oferty? Ktoś zabraniał wpłacić
    te pieniądze na zwykłą lokatę bankową? Jeśli ktoś zamroził znaczną część
    swoich oszczędności w takiej inwestycji to powinien sobie przede
    wszystkich pogratulować głupoty...

    > O to właśnie pytałem. Czy na pewno im wolno, i czy w każdym przypadku
    > mogą tak sobie bezkarnie kogoś okraść. Cóż, pewnie mogą. Jakieś tam
    > niby-wyliczenia przedstawią, i mogą.

    Pewnie można -- sądownie. Te opłaty wydają się być rażąco wysokie i
    zapewne nijak nie korespondują z rzeczywistymi stratami które ponoszą te
    firmy w następstwie wcześniejszego rozwiązania umowy.