eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłata za odbiór w siedzibie sklepu › Re: Opłata za odbiór w siedzibie sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłata za odbiór w siedzibie sklepu
    Date: Fri, 1 Aug 2008 18:26:32 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <x96onyve4vq3.15ack6dldye79$.dlg@40tude.net>
    References: <X...@1...0.0.1> <4...@N...pl>
    <X...@1...0.0.1> <g6sff8$6fu$2@inews.gazeta.pl>
    <1...@s...googlegroups.com>
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: acbe184.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1217607991 23949 83.9.102.184 (1 Aug 2008 16:26:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Aug 2008 16:26:31 +0000 (UTC)
    X-User: henrykg
    X-Antivirus: avast! (VPS 080801-0, 2008-08-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546679
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 1 Aug 2008 15:32:55 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    >> stawkę za wydanie tak. Poza tym o ile się nie mylę, to taki sprzedawca
    >> nie tylko po prostu wydaje paczkę klientowi, ale też musi zaprezentować
    >> klientowi towar - przy odbiorze osobistym traci on możliwość zwrotu
    >> towaru do 10 dni, wiec może (i powinien) dobrze go obejrzeć.
    >
    > Halo, jak to traci? Przecież transakcja została zawarta po za siedzibą
    > sklepu, w momencie kliknięcia towaru na stronie. Sposób dostarczenie tawaru
    > IMO nie ma wpływu na metode zawarcia transakcji.

    No właśnie czekam aż ktoś coś napisze, bo wcale nie jestem
    przekonany że jednak nie traci...
    Inną sprawą jest że prawo do 10 dni na zwrot powinno chronić
    klientów, którzy nie mogą osobiście ocenić stanu towaru
    przed jego odebraniem. A jeśli może ocenić to po co
    go faworyzować?

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1